Najczęściej zadawane pytania
Jakie produkty oferuje dywanomat.pl?
Oferujemy dywany winylowe, zewnętrzne i wewnętrzne, oraz podkładki ochronne pod fotele i na biurko.
Jak wyszukać konkretną grafikę?
W sklepie Dywanomat możesz skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią pożądane frazy lub skorzystać z utworzonych kategorii: przeznaczenia, tematów, kolekcji i polecanych. Zawsze możesz też poprosić o pomoc naszych doradców, kontaktując się przez chat lub mailowo na info@dywanomat.pl
Jak złożyć zamówienie?
To bardzo proste! Gdy znajdziesz upragnioną grafikę, wystarczy że wybierzesz odpowiedni rozmiar, a następnie klikniesz DODAJ DO KOSZYKA. W koszyku uzupełnij formularz zamówienia i dokonaj płatności. W razie problemów, zawsze możesz napisać na naszym chacie, lub zadzwonić pod nr (32) 700 37 17, a nasi konsultancie Ci pomogą.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych: PayU ,przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera. Więcej informacji znajduję się w zakładce PŁATNOŚCI
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jako że produkty są robione indywidualnie dla każdego klienta, wysyłka następuje zwykle maksymalnie po 6-7 dniach roboczych od otrzymania przez Państwo maila o przyjęcia zamówienia do realizacji. Oczywiście staramy się żeby ten czas był jak najkrótszy. Przesyłki kurierskie są dostarczane następnego dnia roboczego.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt wysyłki jest wyceniany indywidualnie i jest widoczny w koszyku przy składaniu zamówienia.
Czy mogę zamówić wysyłkę za granicę?
Oczywiście! Dostarczymy przesyłkę gdziekolwiek zechcesz. Wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Napisz do nas na maila info@dywanomat.pl.
Co zrobić jeżeli paczka dotrze uszkodzona?
Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera i sporządź z nim protokół szkody. Następnie prześlij go na info@dywanomat.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt.
Jak złożyć reklamację?
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt jest niezgodny z zamówieniem- ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas, wysyłając wiadomość na info@dywanomat.pl. Do maila najlepiej załączyć zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.