1. HOME
  2. /
  3. Użyteczne informacje
  4. /
  5. Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1. Sprzedający udziela 12- miesięcznej gwarancji na oferowane produkty. Termin ten obowiązuje od dnia dostarczenia produktu do Klienta.

2. Sprzedający dostarcza instrukcję montażu produktu. Niezastosowanie się do jej wytycznych wyklucza możliwość reklamacji produktu.

3. Kupujący winien niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności usługi z umową zgłosić pisemną reklamację na adres e-mail: info@dywanomat.pl

4. Postawą reklamacji nie mogą być nieznaczne odstępstwa produktu dostarczonego od oferowanego w serwisie. Za nieistotne ustępstwa uznaje się nieznaczne różnice kolorystyczne, niewielkie różnice w formacie, rodzaju i jakości podłoża. Ustępstwa te są nie do uniknięcia w procesie produkcji, a różnice kolorystyczne mogą wynikać z ustawień monitora użytkownika. Reklamacji nie podlega też sposób dzielenia materiału, jeżeli Kupujący nie zasugerował nietypowego dzielenia przy składaniu zamówienia.
5. Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

6. W przypadku uznania, że dostarczony towar jest niezgodny z umową, tzn. posiada wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność lub towar wydany został w stanie niekompletnym, kupujący ma prawo żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, wymianę produktu na nowy lub w przypadku braku takiej możliwości- zwrotu opłaconych środków za zamówienie.

7. Sprzedający ma prawo żądać zwrotu wadliwego towaru od klienta.

8. Szkody powstałe na skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań nie stanowią podstawy do wnoszenia roszczeń wobec sprzedającego.

 

Zwroty

Wszystkie produkty prezentowane w naszym sklepie należą do oferty standardowej, produkty te podlegają możliwości zwrotu w terminie do 14 dni. 

Uprzejmie przypominamy, że produkty tworzone na specjalne życzenie klienta (produkty personalizowane) nie podlegają zwrotowi. 

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może zostać uszkodzony ani w żaden sposób używany. Wyślij nam produkt w oryginalnym opakowaniu i upewnij się, że zawiera wszystkie elementy. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona.

Po spełnieniu wszystkich wyżej wymienionych wymagań otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni od otrzymania paczki. Zwrot nie obejmuje wysyłki i nie dotyczy zamówień niestandardowych.

 

Prawo odstąpienia od umowy